Bullmys

Ikväll har jag och lillskiten varit ute hos TantJessica på bullkalas. MUMS!! Och Tack. =) Där fick vi även alla tjejer en fin inbjudan till vårt lilla julfirande. Le Cliquen så att säga. Så den 27dec ska vi ses över julfika och ha julklappsleken! Ser verkligen fram emot detta, då jag ALLA tidigare år har jobbat ... Har alltså alltid missat detta, så iår kommer ingenting få mig att missa denna myssöndag med mina tjejer.

Nu är vi trötta hela lilla familjen och ska därför strax gå till sängs. Imorgon vänter ju en ny dag med lunch hos min mormor, en runda på stan med Älskling&lillskiten och på kvällen är det dags för Idolmys igen.



Good Night. Sleep Tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu