Firande idag med!

I förmiddags kom min farmor, farfar och faster hit och firade mig. Tredje dagen irad med tårta, kaffe, fika och presenter! Me like! hahaha
Det blev en peng som jag ska lägga in på IKANOhuset-kortet jag fick igår. =)

Annars har dagen rullat på i mycket lugn takt med middag och mys. Vi är ganska trötta hela bunten och Aimee har tom sovit middag två gånger redan!! Mycket att ta in med massa folk, höga ljud och en stressig morsa. Så veckan som kommer ska vi försöka ta det så lugnt vi bara kan.

Kanske ska vi försöka oss på en tripp till Simhallen... Babysim är ju verkligen någonting som jag vill gå på med min dotter då det ska vara stimulerande för både henne och mig. Ska kolla med hennes tanter om någon av dom vill göra mig sällskap ;) Men först ska det köpas badbrallor till grisen och en baddräkt till mamma! För min gamla bikini har jag nog inte ens vågat mig på att spara i byrån.... hahaha

Nu är det dags för lite kaffe innan vi ska ta oss en välbehövd kvällspromenad så vi får oss lite frisk luft!!
Återigen, TACK till ALLA ni som gjort denna helg alldeles underbar. Kärlek till er. ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

GRATTIS i efterskott =)



Ny tävling hos Tant (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare):



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från Kalasbolaget! Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-09 @ 21:43:22
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu