Man känner sig fet...

... när man väger mer än en av deltagarna i Amerikanska Biggest Looser. hahahhahaaa Fast jag är nog lyckligare;)



Dagen har rullat på i full fart. Mötte upp Älskling som även idag slutade tidigare och gick på långpromenad. Handlade blöjor för en hel månad och lyckades hitta MYCKET BRA priser på kött så nu är frysen full med gott.

Nu vilar vår pajdeg i kylen och Aimees potatis kokar på spisen. Det är många munnar att mätta i vårt hem nu och precis så som jag vill ha det. Eller inte för många. Precis så många som vi är nu. Punkt.

Kom förresten på att jag nog har tur som inte var så vältränad innan graviditeten... har inte lika stor "press" på mig själv att komma i min gamla form så att säga.
MEN så kanske det kan ge bakslag då jag gärna vill bli liiiite bättre form än innan. haha Ja där satta jag mig själv i skiten tror jag. (Skyller på trötthet och liten gröthjärna efter en kämpig graviditet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu