Snart är det fredagsmys

Grisen har pratat så mycket denna morgon att vi behöver en tolk. nu! Vill ju veta vad hon tjötar om ;) Och eftersom att hon dessutom hittar nya ljud varannan dag så hinner man knappt med.... finaste!

Igårkväll var det dock kämpigt. Det var mycket skrik och bananböj* från vår unga dam. Men det är ju hennes sätt att kommunicera. Och efter lite magmassage, vaggning, sång, pussar och lite bus blev det lugnt igen och hon kunde somna i min famn.

Nu ska hon bada med sin pappa och jag fortsätta njuta av mitt kaffe=) Sen ska vi ner på stan.
Kommentarer
Postat av: Lotta

fråga: vad är bananböj? :D

2009-11-27 @ 11:10:03
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Hejsan! Jag såg att du var med och tävlade i en blogg så jag tänkte komma och tipsa om tävlingen jag håller inne hos mig om du inte redan sett den?



Inte så många som hittat dit eftersom jag inte brukar ha tävlingar.



Så nu får jag hoppa runt och göra reklam i sista minuten. Imorgon lördag är sista dagen att vara med.



Hoppas du vill komma in och tävla. Tävlingen finner du högst upp i menyn, bara att klicka på "TÄVLINGF" för att komma till det inlägget.



Priset? Helt fantastiskt bra tycker jag själv, kom in och titta vad du tycker ;-)



Ha en trevlig helg.

2009-11-27 @ 14:12:23
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Bananböj!

Äntligen ett ord på det dom små gör :)

2009-12-03 @ 21:20:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu