Snön kom

Gör ju inte att man är så kalsglad. Hatar snö! Och kylan, blasket, alla kläder... Vill ha sommar igen! haha

Men lite skoj kan jag ha nu här hemma iaf.... små fingerdjur att leka med. För än så länge är det tydligen bara jag som är road. Aimee verkar inte imponerad för fem öre.


Jag tänker introducera dessa när vi sjunger!
"En elefan balanserade på en liten spindeltråd..."
"Vart bor du lilla råtta? I en hatt..."
"Små grodorna. Små grodorna är lustiga att se..."
"Mamma haj dododo. Och pappa haj dododo..."


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker snö är super mysig:) fast bara:

*om snön enbart ligger på gräsmattan och är åka pulka vänligt:)



*Om vägarna är precis torra som på sommaren så de går att köra vagn:)



*Endast på julafton:) då ska de ligga precis överallt fast bara under den dagen. Alla träden ska vara täckta:)

2009-11-04 @ 22:42:44
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag såg snön igår och blev helt överlycklig! Ser dock dåligt ut för pulka åkandet men snart kommer jag o hämtar henne för premiär åket=) du behöver inte oroa dig för jag kan leka med Aimee i snön (eller jag leker o hon får va me...?) !!

2009-11-05 @ 09:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu