Storhandlat

Idag har det varit en såndär söndag med lite mys, lite hushållssysslor, lite shopping på maxi och sen kvällsmackor framför film på tv:n. En helt ok söndag med min älskade lilla familj.

Nu börjar snart en ny vecka med nya möjligheter och planer!
Bland annat så ska det städas ordentligt här hemma, fönster ska pustas, golv ska damsugas och moppas! Yey! För man vill ju ha det rent och fint när det ska firas födelsedag på fredag och lördag. Yepp! JAG FYLLER ÅR! SWEET hahahhahaa och då får man baka, äta tårta och öppna presenter.... lovely ♥




Så här fin var min kära dotter imorse när hon låg i soffan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Jag brukar läsa din blogg och i din gamla länkade du en gång till en nätshop med baby grejjer. Det var en mobil till skötbordet du skrev om. Minns du vad sidan hette? Jag har en kompis som ska få barn och skulle vilja beställa lite grejjer :)



Tack på förhand!

2009-11-01 @ 23:15:49
Postat av: Emma

Äntligen någon mer än jag som tycker om födelsedagar. Kanske inte att bli gammal men att få äta gott gott och få en massa paketer :D

2009-11-02 @ 10:30:25
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: tack så mycket.. har småstartat lite i bloggen idag :)

2009-11-02 @ 10:36:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Sötast! Längtar till i helgen:)

2009-11-02 @ 13:22:18
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu