Tänk vad mycket...

...lite bajs kan göra för magen! haha Här hemma har det varit lite grinigt och hängigt, med en smula feber och hostningar under dagen och kvällen. Men det mesta försvann med den bajsfulla blöjan! Yepp! Tack för det ;)

Annars har dagen rullat på i lugn takt. 
Är väl inte på topp just nu
så har inte mycket mer att tillägga. Mer än att jag ska rycka upp mig inför helgen! För då är det mig mig mig mig mig mig som gäller!!! HAHAHAHAA
Och inför firandet ska det bakas, städas lite grann, solas och handlas.

Kommentarer
Postat av: farmor

sååå skönt=)

2009-11-04 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu