CrapNight

Denna natt har fasiken varit bland de värsta sen lillskiten kom. Inget skrik, gråt eller liknande dock. Men tutt tutt tutt tutt!! Oh Herremin skapare!!

Skrek nästan rätt ut till karl inatt; "Nu får du ta henne en stund!!" haha Stackarn hoppa upp ur sängen och fattade noll.
Nu vilar dom två på soffan en stund och jag slappar här.
Tråkvädret ger en inte så himla glatt humör heller så vi får väl se hur denna dag artar sig senare. Kanske vågar man sig ut på en promenad i regnet för att någon gång inviga den "fina" regnkappan jag köpt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gott sällskap kan man gå ut I alla väder:)



Oki:) fast när jag hör ordet ost där då tänker jag på räkost typ:) eller ja alla de där mjukostarna på tub till och med. Bacon, kräft, skinka haha. Jag förstår att de absolut inte kommer smaka så:) Men de är den smaken jag får I mun när jag hör ordet:)

Måste helt klart testa att göra de där någon gång, eller jag, Bella får hjälpa till:)

2009-10-22 @ 13:22:03
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Så är Casper oxå nu... Ska helst sova hela natten vid bröstet... Emil fick ta han en stund vid fem imorse så man fick lite sömn!

2009-10-29 @ 09:55:44
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu