Inför Dopet

Jag är pysslig av mig, men det har ju hamnat på hyllan när jag var gravid då min inspiration försvann för ett tag. Men nu j*vlar! haha
Nu har vi tom flyttat in datorn till Älsklings pluggrum så att jag fått mig ett eget skrivbord för pyssel!
Det är inte mycket, men iaf en början och jag vet någon som fyller år om en månad och 4dagar ;)



Det som gav mig en spark i röven var naturligtvis all planering och jobb inför min Aimees dop. Älskling säger att det gör honom lycklig att se mig på väg till mitt gamla jag och jag kan inget annat än att hålla med honom!

Här har ni ett smakprov på mitt pyssel inför dopet....



skyltar som säger vad det bjuds på till fikat.
Tomma ark för gäster att skriva hälsning på till Aimees scrapbook.
Dekorations"strössel" att dekorera fikabordet med.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad mysigt med pyssel!



Sv: Jaha Linköping? Jag bodde också där ett tag för 3-4 år sedan, i Berga.

2009-10-02 @ 06:42:41
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: "Stora" lillasyster

Nu blir jag ju lite avis.. Och mycket sugen på att ta tag i Kevins album igen.. Det är ju inte mycket till scrapbooking men lite klipp och klistra är det ju :D Synd bara att det inte finns tid till det. Hade önskat att jag också kunnat göra så där till Kevins och våran dag men klänningen tog ju upp all min lediga tid..

2009-10-02 @ 11:23:29
Postat av: Martina

det är bra Ankan, visst är det skönt att komma igång igen?!



Finns det en chans att du kan maila över er nya adress, skulle vilja sända över en hälsning(fredsgåva)till dig/er!



ha de gott

mvh Martina

2009-10-02 @ 13:35:54
URL: http://vackravega.blogg.se/
Postat av: Martina

ok. to bad!

ha de gott

2009-10-02 @ 18:49:14
URL: http://vackravega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu