Busar

Aimee och hennes pappa busar på golvet. Jag sitter i soffan med laptopen i knät. Kollar lite på nyhetsmorgon, men hör inte vad dom säger. Jockes ljudnivå är för hög och Aimee är inte sen på att höja volymen hon heller.

Hon växlar mellan att säga DADADA och BABAA och BLABLÖ och TITTA TITTA och SSSS och TISSTISSTISS och HEEEEEJ. 
Hon skrattar och är med i leken. Hon har ingen feber, men hostar och snorar. skönt att hon är pigg iaf. För det är inte jag..... kraxar, hostar och låter som någon annan än mig själv. Läskigt! haha Det är ju som om det inte är jag som pratar. =S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu