Det är någonting magiskt över dom

I soffan ligger min älskade man med vår älskade dotter på magen och vilar. Han känner sig mer förkyld nu och det är väl inte konstigt om han blir riktigt superduperdunderförkyld nu när Aimee och jag börjar bli friska.
Detta är verkligen det bästa med mitt liv. Att titta på min familj. När dom sover alltså ;)

för längesen, men lika mysigt som idag....



Själv sitter jag på pallen och arbetar med min affärsidé och affärsplan. Det är ju lite ovisst till hösten med vår ekonomi iochmed att jag bara är behovsanställd och Jocke pluggar. Aimee börjar förskola till hösten och det är ju inte billigt. Men jag tror på att allt löser sig. Speciellt om man, som jag nu, har en plan inför framtiden. En plan som man tror på och vill förverkliga!

Jag fyller bara 25år i höst. Det är ju för fasen INGENTING!! Har hela livet framför mig och det finns ingen som kan ta det ifrån mig. Jag är säker på att jag kommer lyckas.
Kommentarer
Postat av: anette

vad är det du ska göra? Jag hoppas att det är något med bakning ialla fall, du gör helt underbara bakverk.

lycka till vad det än är.

kram

2010-04-15 @ 16:19:34
Postat av: Angelica

Anette

TACK! Ja... det har ju med bakverk att göra ;) haha

2010-04-15 @ 17:25:04
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Kim

You can do it!!



Du e så duktig Ankan så du kommer lyckas =) Och det e sant..Vi är bara 25 och har hela livet framför oss!

Allt vi vill göra, kan vi göra :*

2010-04-15 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu