gnälliga toner

Aimee har hittat ett väldigt gäll och hög tonart i sitt gnäll.... men vi bara skrattar åt henne! haha Det är så kul att se hur hon utvecklas och hur hon förstår massor! Och nu är hon ju som sagt inne i en period som hon testar sitt gnäll, kollar hur långt hon kommer med det och vad hon kan få ;)
Söt är hon iaf!

Hon gör ju en liknande grej när hon vill att man ska busa med henne léller jaga henne när hon kryper. Helt otroligt vad dom förstår när dom är så små! Här går det inte luras inte!
Men jag är så lycklig att det inte går att beskriva. NU kan jag för första gången njuta av varje minut med min lilla skitunge faktiskt. I början var mest jobbigt och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men nu vet jag vad hon vill, när hon vill det. Jag känner henne, vet hennes rutiner och kan hennes kroppsspråk.



Åka vagn är bland det roligaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Hella

Om du läste vad jag skrev så skrev jag, att visst att jag förstår att endel hehöver hjälp på traven, inget fel med det,Det är inte lätt att gå ner i vikt.Jag har själv kämpat efter 2 graviditeter. Men det handlar om att ändra vanor, äta nyttigt/röra på sej mm. Jag säger inte att man ska träna stenhårt, det gör inte jag heller. jag pratar om de som kör latmetoden. Det jag menar är att dricka ner sej 3 kilo, sen skita i det för att det blir jobbigt att gå ner mer, vänta ett tag dricka sej ner 3 kilo igen, Det är lathet. Jag menar att visst går man på diet en vecka och ändrar där efter sitt beteende så visst det är inte det jag menar.



Gör man det behöver man inte ta åt sej av mitt inlägg.



Det jag skriver är min åsikt. Och jag står för att jag tycker att man lurar hjärnan. Dricka choklad?/ äta chokladbars? Skulle hjärnan tro att det är nyttigt? Nej! Visst det kanske inte är choklad men hjärnan tror det. Smaken är tjock choklad.. Jag har smakat! ja man får i sej det man behöver. det är inte det jag pratar om.

Jag säger absolut inte att det är fel med hjälp på traven men det jag menar är att man ska jobba för kilona samtidigt inte bara köra en vecka sen hoppa tillbaka i gamla vanor och sen köra en vecka till. Jag tror absolut inte på att dricka choklad shake hjälper en att ändra beteende. Min egen hjärna skulle iallafall bli lurad.

Och jag skrev även att det finns som alt som att äta tex soppor.

Jag pratar inte om att man gör detta en kort tid som en kick i baken jag pratar om de som gör det hela tiden till och från för att det är smidigt att gå ner så.

Förstår inte riktigt varför du tog åt dej. Om du jobbar för dina kilon så har du absolut inget att ta åt dej av.

2010-04-27 @ 12:41:58
URL: http://www hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Hella

Jag tycker som jag tycker. Jag är inte för dessa metoder.

Äter man nyttigt ändrar vanor och motionerar går man ner i vikt/ändrar fett till muskler.Det är ingen dans på rosor att gå ner i vikt, det är hårt jobb, jag tycker ju inte att det är skit kul direkt, Och jag vet att endel får kämpa mer än andra. Men jag tror fortfarande på den "gamla" metoden. Jag tycker man lurar hjärnan! Jag står för min åsikt och om du tycker tvärt om så visst! Alla är olika. Alla gör på olika sett. Men jag har rätt till en åsikt.

Även om dessa shaker är så nyttiga och bra som PS säger, Jag tänker inte dricka dom ändå! JAG vill inte dricka tjock choklad, då skulle jag lura mej själv.

Jag klankar inte ner på hur du gör jag säger vad jag tycker om metoden och hur de smakar. Och vad jag gör/ inte gör. Du gör hur du vill och om det nu är nyttigt och bra så finns det vell inget att bli så sur över, då behöver du inte förklara för mej om det är nyttigt eller inte, För jag vet hur de fungerar. Flera i min närhet "kör dessa metoder", men MIN åsikt är att man lurar hjärnan genom att dricka något som ska smaka som "gott". Alla är vi olika!

2010-04-27 @ 22:57:40
URL: http://www hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu