Insnöad

Sitter och gör lite researcharbete. Fan vilket jobb det är!! Ibland känner jag mig riktigt stark och att detta är min dröm, för att nästa sekund slå ner mig själv och fråga varför jag ens tänkt tanken.

Jag VET ju att jag verkligen VILL detta.
Jag VET DOCK INTE om jag verkligen KAN detta....

Sitter ner när jag kan för att jobba med detta projekt, men det är inte alltid så lätt. Massor att hålla koll på och jag har inte kunskap inom ens hälften.
aja. en sak gjorde mig idag lite ledsen dock... =/ Får jobba med inspirationen och hitta på ett nytt namn helt enkelt. Några förslag? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu