JobbaJobbaJobbJobbJobb

Igår ringde chefen. Två gånger faktiskt. Så är det väl när man är populär! (eller så är det många som vill vara lediga) ;)
Så nu sitter jag här på jobbet. Känner mig mer sliten än vanligt under nattjobbet, MEN det kan ju ha att göra med att man inte ätit som man brukar... haha Men det går fortfarande bra och jag är helnöjd med mig själv. (om man får säga så)


Dagen spenderades med massor av mys, prat och skratt hos min finafina vän Jessica och hennes Petter. Fick se färdiga tvättstugan och jag är mäkta imponerad kan jag lova! Tänk om man själv kunde få den ;)
Aimee var nog två minuter hos mig, annars är hon bara hos Jessica - hennes favoritperson kan jag lova! Och det gör mig glad. TACK för att du är du älskade vän!


Funderar på att köra på ett par dagar till med pulverdieten. Det rullar på bra och jag känner att detta fungerar. Får se hur jag gör.
Annars så vägde och mätte jag mig ju igår.
-2 kg.
-3 cm runt mage och midja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu