NaturNes

Jag som buzzador har nu fått chansen att låta Aimee smaka på Nestlés nya fruktpuré Natur Nés. Och O'boy vad hon tycker om det! Grinar lite varje gång det tar slut i burken ;) Passar väldigt bra i den hemmagjorda havregrynsgröten.

Eftersom att den är från 8månader, så har den mindre bitar för att hon ska arbeta på att tugga. Men bitarna är inte för stora eller hårda att de kan sättas i halsen. Men det mest positiva enligt mig är att alla frukter ångkokas, och de ångkokas dessutom var för sig just för att de ska få behålla sin smak allra bäst.

Vi gillar den skarpt här hemma och även de ungarna som fick smaka på purén idag på babycafét. =)

 


Ett extra plus är de små plastburkarna som, snålmorsan, kan spara på och återanvända!



Om du är intresserad av att bli medlem klicka på länken nedanför och om du vill ge mig en extra poäng så skriv med mitt användarnamn "Angelica85" :). Där kan du registrera dig och klicka för vilka typer av intressen du har och utifrån dessa få hem prover av nya produkter!


BLI EN BUZZADOR

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi fick smakprov på sån i affären om man köpte ett visst antal andra burkar. Suveränt tyckte jag. Dock fick lilldamen för sig att vägra burkmat:) så trist..



Men de funkade för er trots att ni gjort egenmat? Eller klart de funka:) de skrev du ju haha.. Vi har ju blandat lite så hon ätit både hemlagat och burk. Och sen en dag vägrade hon. Bara spottar ut och leker med de.. Nu äter hon ju samma som oss så spelar egentligen ingen roll. Men efterrätterna är ju himla bekväma på burk.

2010-04-21 @ 23:30:14
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu