Sov för länge idag...

Igår fikade jag med mina tjejer. Lika trevligt som vanligt med massor av prat och skratt. Men kan inte låta bli att fundera på hur olika vi fungerar beroende på hur många vi är när vi fikar. Ju färre desto mer "in-på-livet-samtal" blir det ju. Kan väl känna att ibland blir det lite "ytligt" när man är så många.... blir väl lätt så när det är många som ska ha ordet och samtalsämnena flyger i luften och då glöms vissa bort och andra blir inte färdiga.

Ett av samtalsämnena var iaf ang mitt inlägg om att "dumpa en vän"....
Vilket jag försökte förklara så gott jag kunde....
Hur som helst så är jag inne i en liten rensning i mitt liv! Jag går ju inte bara igenom den här pulverdieten under fem dagar, det handlar om att förändra mitt liv. Må bättre Fysiskt och Psykiskt. Jag har så mycket saker och människor i mitt liv som bara tar energi utan att ge något tillbaka. Nästan som störningsmoment som jag egentligen inte behöver. Därför är det dags att rensa ut och fokusera på det som är bra och det som ger mig något i livet ♥
Vad tycker du om att rensa i livet, inte bara garderoben?
Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

Rensa bland relationer som man har är ett måste, även om det känns super jobbigt så tror jag att det behövs för att man ska kunna gå vidare i livet. Man förändras ju och likaså ens relationer. Man hittar även nya vänner i livet som ersätter de gamla. =)

2010-04-23 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu