Trött och grinig

Tänk vad en influensa kan göra med mig.... ååååååååååååå är så trött, hängig, grinig och känner mig allmänt svag. Och gråter varje gång Aimee hostar så där högt och rosligt - så hon grinar illa med hela kroppen och ansiktet, för att det gör så ont i hennes halsen. Och ajg förstår henne. Det gör ju sådär förbannat ont i min hals med.
Och snoret bara rinner.

nej, idag är ingen bra dag. Önskar verkligen att jag kunde göra något bättre för min älskade karl som faktiskt fyller år! Men vi tar igen det sen när vi är friska igen.
Nu ska jag duscha, medan dom andra vilar i soffan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu