Varför tycker du inte om mig så som den jag är?

Jag har undrat länge nu.
Varför du inte säger grattis till mig/oss när vi berättar om nyheter angående Aimee? Eller hur det kommer sig att du inte visar minsta intresse för henne som människa, hennes utveckling eller vad hon tycker om? 

Kan du verkligen inte för en sekund stanna upp i ditt upptagna liv och bara lyssna?


Aimee är min och Joakims dotter, det är VI som bestämmer hur hon ska uppfostras, vad hon ska äta etc. DU har ingen talan i det. VARFÖR ska det vara så svårt för dig? Kan du inte bara acceptera, respektera och finnas där som stöd istället för att alltid irritera, gå emot och göra tvärtom?  
Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

Det låter som min mormor, hon ska alltid lägga sig när det gäller uppfostran, mat osv. Men det är bara att säga ifrån på skarpen så de förstår... Stå på dig!! =)

2010-04-18 @ 09:34:50
Postat av: Caucasiangirl

var det skrivit för svärmor? :)

2010-04-19 @ 00:55:45
Postat av: Angelica

Caucasiangirl

VERKLIGEN INTE! Jag har den bästa svärmor man kan tänka sig. Älskar henne mer än ord kan beskriva.

2010-04-19 @ 11:44:45
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper

Så känner jag ibland oxå.

Ibland känns det precis som att hela världen ser det som sin rätt att påtala exakt vad man gör för fel som förälder..

Att komma med goda råd är en sak men är inte alltid goda råd man får.

Är pikar på att man gör fel.



Jag känner att jag vet bäst när det gäller mitt barn men ibland blir man skakad i sin tro när man får det ena påhoppet efter det andra..

Så förstår hur du känner..

2010-04-20 @ 10:10:53
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu