Weekend

Igår tog vi en dag på stan! Synd bara att det inte alls var något härligt vårväder så vi kunde äta glass på torget... =( Typiskt nu när man suttit "inlåst" med dunderförkylning och influensa när det varit så fint väder alla andra dagar... Men det är bara att hoppas på fler av dom!

Vi fick iaf alla större ärenden gjorda;
* Banken - Nu ska jag få min lön till rätt bank och rätt konto.
* Frisören - Jag ska bli skitsnygg i håret när jag är hårmodell nästa vecka, bli fotad och ev vara med i reklam.
* Solo - Älsklingen fick presentkort av sin mor&far så han kunde köpa sig lite nya kläder.
* Mumin - Ge henne sin ljuslykta från inredningspartyt.
* Telenor - Jag har nu också en ny mobil! Och använder mig av Jockes gamla nummer :)
* BikBok - Jag(fettot) sliter ut mina tights och jeansleggins i innanlåren så jävla mycket att det behövdes införskaffas lite nya!


Älsklingen har tagit sig en promenad i stormen med lillskiten för att lämna henne hos sin farmor. Själv sitter jag o slappar med datorn i knät! Tar det lugnt och njuter av lugnet innan jobbpasset inatt.
Ska tänka på mina tjejer som ikväll ska dricka vin o ha skoj med singstar! Nästa gång är jag med!




Grisen med solen bakom sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu