Kvavt!

 

Jag får ingen luft! Det är så kvavt och även om vi har alla fönster öppna så känns det som en bastu här hemma... bläää! Då tar jag hellre blåst, regn eller liknande. Då är luften iaf lätt att andas i.


Skulle behöva sova en stund nu. Jobbar inatt och har varit vaken sen halv åtta. Inte bra. MEN jag har så jädrans mycket att göra känns det som.
Vika tvätt.
Diska.
Städa badrummet.
Packa.
Lägga ut babystuff på blocket.
Bädda sängen.
Räkna och planera.
Rensa.
Ringa någrat telefonsamtal och maila.

ojojojoojojoj. . . . . Men det är så här det ska vara. Då vet man att man lever ;) Jag kanske inte är den bäste att jonglera med många bollar i luften, men jag gör mitt bästa och det funkar för oss i lilla familjen. Vad andra tycker och tänker orkar/hinner jag inte lägga ner någon tid på.


Aimee visar stolt upp en av sina teckningar. (som även mamma och pappa ritat på)





Jag vet att min blogg blivit "tråkig" och vardagsfjantig. Den är lätt att förutspå och jo, jag tycker också illa om det. Vill lägga lite mer tid på lite diskussionsinlägg och provocerande uttalanden. Men just nu finns liksom inte orken till det. Har inga bra argument till varför jag inte vill ha fler barn, varför jag tycker Genus är bra eller att jag är emot vissa typer av provrörsbefruktningar....
Det tar vi upp igen i höst. Fram tills dess är detta en liten mer tråkig blogg där jag mestadels berättar om hur vi har det i lilla familjen och om Aimees framsteg och utveckling.
Håll till godo! :)

Kommentarer
Postat av: malin bergqvist

Tycker inte att din blogg är tråkig, jag tycker om den för att den handlar om vardagen =)

2010-08-12 @ 13:07:37
Postat av: Emelie

Håller med malin. Den är inte alls tråkig! Fortsätt skriv om det du har tid och ork med!

2010-08-12 @ 15:28:59
Postat av: Angelica

TACK! Vad goa ni är! :)

2010-08-13 @ 11:47:23
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu