Mysigt med regn...

...så länge man är inomhus :D
Regnkläderna är redan nerpackade för morgondagen på förskolan kan jag lova! Och då är det min tur för första gången att lämna. Är lite nervös... Men är säker på att det kommer gå bra. Och imorgon är det lite längre stund hon ska vara där, äta lunch också! Så jag har en hel del tid för mig själv medan hon är på förskolan och älsklingen är iväg o pluggar.


DÅ ska jag:
Förbereda inför helgens bakning så gott jag kan.
Städa och packa inför flytten.
Sitta med planeringen över Äldredagen i Folkets Park den 2/9 när jag ska vara utställare med mina cupcakes!


NU ska jag ner i tvättstugan och sen ska jag nog köpa lite chips. Ikväll igen. Här är det inge lågkaloritjafs... fortfarande sommar i sinnet;) MOAHHAA (ja, jag får sota för det sen. men det gör inget. man kan inte alltid vara bra)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu