Nystart

Snart kommer mina två yngsta småsyskon, Rebecca och Zebastian. :) Mys hela dagen! Och llite mus förstås.
Vill gå ner på stan eftersom att det är Stadsfest. Men vädret är fan inte att lita på. Har iofs både regnjacka och paraply. Och Tivoli vore ju hur kul som helst att gå på. Aimee borde ju få åka karusell innan sommaren är slut. Ellerhur? :)

Min pappa ska skjuts hit dom så vi får vår vita väggfärg som han varit så snäll att köpa åt oss. Nycklar till nya lyan fick vi härromdagen så vi kan städa där i helgen och så kan njag fokusera på att måla i veckan innan flyttlasset går! Nice. Detta kommer bli kanon. Det är jag säker på. Nystart.



mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu