Playdate

Snart ska vi iväg för att träffa några av mammorna från föräldragruppen så barnen får leka av sig lite med varandra. Och vi morsor kan få gnälla över lite kaffe ;) hahaha
Nu är det inte så mycket "jobbigt gnäll" längre känns det som, utan mer att vi delar erfarenheter om mat, sovtider, rutiner och nu kommer nog förskoleprat stå högt på listan.

Aimee har precis vaknat upp efter sin lilla tupplur efter lunchen. Jag hann med lite under tiden hon sov iaf, bädda sängen, vattna blommor, tömma sopphinkar och kattlådan, göra mig iordning och allmänt plocka skit i hemmet! :)

Appropå förskolan. Kan man vara annat än nöjd när man inte fått höra någonting negativt eller dåligt om Aimee? Nej jag tror inte det! Det känns så jävla bra rent ut sagt! Vi har verkligen hittat rätt, detta är den bästa platsen för Aimee.
Förskoleläraren sa igår att hon trodde Aimee skulle börja prata mycket tidigt eftersom att hon pratar lika mycket och på samma sätt som de andra barnen på förskolan. Och då är alla minst ett halvår äldre än henne. STOLT är bara förnamnet!

Idag sa hon "Mamma! Titta där." Jag blir varm i hela hjärtat! Älskade barn! ♥



Världens skitigaste unge?
Detta är resultatet efter ca en timmas lek(och ätandes) i sandlådan hos sin farmor&farfar i sommarstugan.

Kommentarer
Postat av: farmor

O, vad roligt vi hade.....kram kram

2010-08-11 @ 15:40:00
Postat av: Erika

Gud vilken söt bild! :D

2010-08-11 @ 15:47:55
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda

2010-08-11 @ 15:49:11
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Catarina

Men du, det är ju perfekt.

65% är rätt lagom egentligen.

Jag hade tänkt börja på 75 men nu kommer jag antagligen få utökat ansvar och då är det 100% som gäller. Me den sambo som jobbar i princip jämt så vet i tusan hur vi ska få vardagen att gå ihop.

Mitt jobb lär innebära rätt mkt jobb efter jobbet så att säga. Och tottes jobb är hemskt när det kommer till den biten. Telefonen kan ringa precis när som helst. Natt som dag. Och den gör det också.

Hela tiden.



SÅ helgerna lär bli heliga för min och Musses del.



Men vad härligt hörrö.

Man slipper oron. För den är fasen inte rolig.



Grattis igen.



Vad härligt det är att höra dom prata.

Det finns inge mysigare.

2010-08-11 @ 16:08:47
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu