Själv på förskolan...

Fick ett sms från min karl. Han blev "bortkörd" från förskolan :) Förskoleläraren tyckte att det var onödigt att han bara satt och kollade på. haha Min unge var tydligen väldigt upptagen med lek och bus med några av de andra barnen. Längtar hem så jag kan få höra hur det gick när han kom tillbaka!

Blir så stolt över min tjej! Det känns så jävla bra att jag och min man har uppfostrat henne så självsäker och modig. Att hon inte blivit blyg och tillbakadragen. Skönt Skönt.


Sen fick jag ett telefonsamtal! YEY!!!
Imorgon ska jag på arbetsintervju. Hoppas Hoppas Hoppas på att det blir anställning på det också. Känner inte för att vara arbetslös/mammaledig i höst och vinter.
Men jag kan jobbet.

Detta är en bra dag! Solen skiner och efter jobbet ska jag ner på stan och investera i lite bakprylar. Fick en hastig beställning till på lördag. Gött!
Och efter att den levererats ska vi ner till min farmor&farfar för en lugn helg på landet! Än är inte sommaren slut.


Jag är så lycklig. Genuint lycklig just nu. Och det känns bra. Uppskattar denna lycka mer, när man har haft det kämpigt eller jobbigt.
Nu ska jag ta lunch och sen jobba vidare några timmar till. Med ett stort leende på läpparna. Trallalalaa Tjohooolala
Kommentarer
Postat av: linda

du skulle gått på skänninge marken... fanns hur mkt fina muffinsformar som helst... jätte fina.. överallt!

2010-08-05 @ 11:59:07
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ville gå! Men jobbade dag igår och idag med :( Var så himla längesen jag var där. Får göra det nästa år istället. haha

2010-08-05 @ 12:40:29
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Catarina

Oh, jag tänkte på dig när vi strosade bland alla knallar på marknaden. Såg också massvis med formar. Och dessutom mängder med billiga tyllar. Däremot fanns inte den jag sökte. Synd att du missade.



Lycka till med intervjun. Är det också tågstäd det gäller?

2010-08-05 @ 14:11:02
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: svärmor

jag är väl käringen mot strömmen..för de formar jag såg var ju lika som de har på Lidel eller någon annan lågpris affär, tyllarna hade inga variationer utan var vanliga gräddtyllar i olika storlekar och f.ö hade marken inte mycket annat än plastfoppa och kepsar, annars hade jag hade köpt mer än bara chokladtoppar (kommer i morgon)till dig, kramis och vi håller tummarna i morgon

2010-08-05 @ 21:11:04
Postat av: Catarina

Svärmor har rätt. Jag misstänkte att det var vanliga gräddtyllar, att det var därför inte min fanns. =)

2010-08-05 @ 21:16:07
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu