5 generationer

Aimee
Mor Angelica
Morfar Rolf
Morfars far Johnny
Morfars farfar John


Kommentarer
Postat av: svärmor

det måste vara jättekul med så lång kedja..kramis=)

2010-02-15 @ 20:55:27
Postat av: Lisa

Alla barn är inviduella och är det något jag lärt mig sen jag fått barn är att inte jämföra mig med andra mammor.

Lika bra att inse så tidigt som möjligt att vissa barn kommer gå tidigt medan andra kommer gå sent. Andra kommer krypa sent medan vissa inte gör det alls.

Barn är ingen tävlan, det är det viktigaste att komma ihåg.

Ha en underbar dag vännen!

Kram!

2010-02-16 @ 13:10:24
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Majja

Tackar tackar :)

Men fattar typ ingenting :P haha

Vill också ha bilder längst upp och så vill jag ha en gravidräknare men när jag lagt in en sån så syns den ändå inte på bloggen :(

men skam den som ger sig ;)

KRAM

2010-02-16 @ 13:24:21
URL: http://www.majjabajja.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu