Första tanden är kommen!

Så har den första tanden (äntligen) poppat upp. I nederkäken, till vänster kom en liten men vass bissing. Min lilla tjej, som inte alls är så liten som hon var när hon kom, men inte stor - iaf inte ännu på ett tag =)

Det som mer har skett denna dag var ju ett besök hos min BM Christina på Kvinnohälsan... trodde någon skulle bli upprörd och tro att jag blivit på smällen igen - ack så fel jag hade! haha
var iaf där för att få recept på preventivmedlet, NuvaRing. Här ska inga misstag, olyckor eller överraskningar ske!
Efter det gick jag förbi min mor och sen upp till mormor för sen lunch. Nu bakar vi bröd och väntar på att SYTYCDfinalen ska börja. Vem tror ni vinner?
Jag tror på Jakob! Han är ju helt fantastisk. Men hejjar även lite Ellenor.

Kommentarer
Postat av: farmor

så skönt, då är det bara 19 kvar =)kramis

2010-02-24 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu