Barnlös och jobbnervös

Så har Aimees farmor och farfar varit här och hämtat henne... Det är med blandade känslor från min sida känner jag. Lite som om jag inte kan sätta fingret på vad jag känner. Sen så är jag ju lite nervös och förväntansfull inför kvällen då jag ska jobba inatt också, inte bara vara utan barn!
För att sova utan henne gör jag ju varje natt ;) Hon sover ju i sin säng... Men det kommer nog kännas lite konstigt imorgonbitti när hon inte är där och ser till att jag kommer upp. Ingen bebis vid matbordet under frukosten eller morgonbesök på toan! DET kommer kännas konstigt....


Nu är vi iaf lite barnlösa och fria under em innan jag ska iväg till jobbet och då kommer vi nog bara försöka ta det lugnt.
Hoppas er lördag blir härlig!


Aimee min fina.
Hon kommer ha det så bra hos sin P&L ikväll och natt! Det vet jag. TACK!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu