Hur kan du inte respektera mitt beslut?

Jag (och säkert många fler) har mer än ofta fått kommentarer som kännts sårande och rent ut sagt elaka. Framförallt om mitt och min mans val att skaffa barn. Vissa har väl endast sett hur jag "försvunnit" från fester, sena fikastunder på stan etc Medan vissa ser hur jag "förändrats" så himla mycket, och då säger att jag inte längre är mig själv.

Inte är mig själv? Nej inte om du ser mig så som jag var för ett par år sen som festande 50kilos singeltjej som var livrädd för att bli ensam att hon var med på allt som hände... Ja då är "jag inte mig själv längre.

Men om du verkligen velat och varit ntresserad, då hade du följt min resa och sett hur jag fortfarande är mig själv, fast lite mognare och lite mer vuxen. Med lite mer erfarenheter och nya värderingar och prioriteringar i livet. Och jag är precis vart jag vill vara.

Jag respekterar dig för dina val i livet och då tycker jag att du kan göra det för mig.........
"Before you judge me, try hard to love me." - Michael Jackson
Kommentarer
Postat av: Lovisa

håller med dig. det handlar inte om att förändras utan att UTVECKLAS.



Jag va partytjejen nummer 1 för 1½ år sen.. sen träffade jag min kärlek, och efter det LETAR jag inte lika mycket efter nåt att göra, utan en lugn lördagskväll kan räcka för mig.



Skulle vi nu skaffa barn nån dag så hoppas jag att mina vänner blir glad för min skull och förstår att jag utvecklar mitt liv, inte förändrar det.



stå på dig. du har nåt som bara är ditt och din mans. Stolthet

2010-01-17 @ 00:18:18
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hella

Så rätt så rätt!!

Tyvärr förstår många inte det förens de är där själva.

2010-01-17 @ 11:23:25
URL: http://hellastavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Becca

Så sant syrran!



sv: Jag kommer gärna över och myser nån gång på måndagsmorgnarna... och jag träffar gärna er nån gång när jag har tid (har så grymt mycket läxor just nu). Saknar er alla tre.

Puss! <3

2010-01-17 @ 16:38:19
URL: http://gothicmistress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu