NU är julen ute

Det är mycket som skulle behövvas göras i lägenheten och massor jag vill köpa nytt direkt. Men nej. Vi ska istället spara och se vad utbudet i Ullared säger. ;) Finner vi inte allt vi önskar där(vilket jag inte heller tror), så ska vi ta resten av pengarna och köpa nya inredningsdetaljer på andra ställen.

Det har iaf blivit lite mysigare i köket med dom gamla gardinerna och lite tulips på bordet. Dock känner jag inte våren ännu, men det är väl tur då jag fort skulle blivit nedstämd av synen utanför fönstret... där är det ju långt ifrån vår.

  

Kommentarer
Postat av: Sofie

ser jättefint ut...

Ullared är super kul att gå och titta på inredningsdetaljer.. där finns massor till husets alla rum.. :)

2010-01-23 @ 17:36:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu