Plastglas och eko

Aimee har fått ett halvliters plastglas att leka med... Hon sitter här och skrattar ner i det så det ekar i glaset! Kul att man kan roa henne. Då och då kommer också ett högre HOHO. Det är sånt här som gör mig lycklig. =)

Snart dusch och sen ner på stan för fika med Jessica och Lundis. Aimee får följa med då vi ska ses dagtid. Sena fikakvällar får hon vara hemma med pappa på. Så det är kul när man ses innan kvällen ibland.
Imorgon börjar baycafé igen efter jul och vinteruppehåll! Äntligen!! Bakade lite cupcakes inför det, men dom smakar fan skit. Första gången jag misslyckas... =( Ska be kakmonstret (Älsklingen) om expertråd när han kommer hem, annars gör jag nya imorgon.

Och på fredag ska jag med svärmor på invigningen av nya Tårtverkstan i stan! Tjohooo Har ju ett presentkort där som kanske kan utnyttjas.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag kompar på fredag em så vi kan gå lite tidigare, jag slår en pling. kramis

2010-01-26 @ 15:11:47
Postat av: jenny

hihi snäll du är!



vi blir typ 50 st. och de k´änns som jag får göra allt själv för andreas gör inte så jävla mycket.. men han får fan göra maten sen när de är dags för de!! haha! kram

2010-01-26 @ 16:28:20
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu