Ingen vet bäst.

Blir så jävla trött på att folk ska få höra att de vet bäst hit och dit, när det i grund och botten handlar om att man vet bäst om sitt egna barns bästa.
Kanske du inte tycker det är bra med genus. Men det gör jag.
Kanske du tycker jag är larvig som inte gett mitt barn socker första året, men det tycker inte jag.
Kanske jag tycker det var jobbigt att vara helammandes mamma som alltid var hemma själv, kanske du tycker det är jobbigt när ditt barn är äldre.


OAVSETT så är varken du, dom, de, ni eller jag bättre på det ena eller andra. Vi är alla olika och har alla olika förutsättningar i tid, pengar och kunskap.
Det enda vi med säkerhet kan fastställa - är att vi känner våra egna barn bäst, vet vad dom behöver och vad som passar dom bäst.



Idag har det iaf varit kalas för min dotter. Hon fick ett riktigt mumsigt kex hos Maria och Markus, när vi var där och snusade på bebis. Lilla Vilma har ju kommit!! Så söt! Och så liten.

 

Mer skönt för mig att byta unge en stund tror jag. Bebisar gör ju inte så mycket, medan min lilla övertröttaettåring gjorde allt för att underhålla och uppehålla oss andra :)
Tack för en härlig fikastund M&M!!
Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var ju så hiiimla skönt att det var slut på skrivandet om vem som tar bäst hand om sitt barn, men du, du kör på dubbelmoral eller?

2010-07-29 @ 22:00:51
Postat av: Angelica

Vadå dubbelmoral? Förstår ärligt talat inte vad du menar Camilla.

2010-07-29 @ 22:54:33
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: C

Inte mycket enklare än så att du för något inlägg sedan skrev att det var skönt att det var slut på vad som är rätt och fel angående sitt barn.

Då tycker jag inte heller att du bör ta upp ämnet igen.

2010-07-30 @ 10:03:36
Postat av: Angelica

Jag tog inte upp ämnet mer än som svar på en kommentar i tidigare inlägg. Inte mer än så.

2010-07-30 @ 14:05:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu