Rensar bär

Har rensat 2liter vinbär... Aimee har väl ätit en halvliter ;) Hon är helt bärtokig vår unga dam.
Ska göra ett litet hopkok inför morgondagens bakning. Experimenterar massor inför att jag ska vara utställare med mina cupcakes i höst! Längtar massor, samtidigt som jag är sjukt nervös. Det kan vara startskottet för min framtid inom bakning med min firma! Kanske når jag min dröm snart...

Annars så är det jobb som gäller denna helg. Tre nätter med start ikväll.
Sen håller vi tummarna för att jag får reda på nästa vecka om det blir nytt jobb eller inte i september. Vill ju inte vara arbetslös och leva på min karls csnbidrag... :S Har mammadagar kvar så vi klarar oss under höst och vinter iaf. Bättre än arbetslös och ingen inkomst.
Får se. Håller tummarna.
Kommentarer
Postat av: tindra

Gå med mig och tjäna pengar från ditt hem! Jag kommer att hjälpa dig på alla sätt! I Sverige tycker vi att allt är bluff men det här är ett väldigt seriöst företag! Passa på nu medans det finns platser kvar! http://ashmax.com/tindra

2010-08-02 @ 16:27:02
URL: http://ashmax.com/tindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu