Valla

Kan inte minnas när jag var i Valla för att titta på djuren och leka i lekparken senast, men jag var nog inte många år gammal... Det senaste jag minns från Valla är brännboll med min mediaklass på gymnasiet och vår nollningsfest - inget jättebra alltså.


Dagen har varit jättehärlig, men fy fan vad kvavt. Inte en vindpust och läskigt varmt. Kaninerna låg helt utslagna i sina burar och hästarna var inte så jättepigga heller.

 


 



Aimee blev rädd för tupparna och kallade alla hästar för vovve. Men hon vågade ändå fram med handen mot en häst. :) Och så lektes det lite i "sanden"(grus enligt mig) och i den stora brandbilen.

 
Älskar min dotters stil att sitta och gräva på i sandlådan. Och hennes nya supercoola t-shirt från Cubus med hörlurar och Ipod på :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för en supermysig eftermiddag/kväll:)

2010-07-29 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu