Hikmet.se

En klassisk "leksak" som passar perfekt för en liten gris om sommaren :) Hittade en sida med ett hav av olika färger, former och märken på just Bobby Cars.

 


Sen kollade jag vidare på hemsidan och blev kär i det mesta! Dessa är klockrena klassiker som alla barn kan roas av, använda sin finmotorik till och utvecklas med...

 
 

Har du barn? Ska du köpa present till ett barn?
Gå in på www.hikmet.se och kolla. Det finns det mesta. 











 


 

Vill förtydliga att detta är alltså bara önskningar, inga som helst krav eller begär. Jag begär ingenting, däremot är jag mästare på att önska mig saker! (Ni skulle sett min egna önskelista när fyllde år.... moahahaa)

Fortfarande finns det massor saker som inte är dyra eller behöver köpas i specialaffärer eller liknande, som alltid behövs i ett hem med småbarn. Ex blöjor, babylotion, tvättlappar, våtservetter, fruktpuré, välling, nappar, nappflaskor, babybestick, pipmuggar, haklappar, majskrokar etc   :)

Kommentarer
Postat av: Hella

Man får alltid önska, Det gör vi med, Annars vet ju inte folk vad barnen gillar eller vad man som förälder vill ha de ska ha. :)

Nu när Milan är stor så får han vara med och skriva önskelista till han fyller. Det gillar han verkligen.

2010-06-04 @ 14:24:29
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Malin

De är aimee som fyller år inte du. Därför tycker jag de känns fel med typ blöjor och våtservetter och så:) däremot är de helt okej av dig att önska leksaker kläder etc. De känns mer till henne även om de är hon som använder blöjorna med. Vet inte varför men jag jämnför de lite med just bindor och tamponger visst är de nödvändigt men jag skulle bli grymt besviken om jag fick de i present.. Hellre ingenting i så fall.. Tycker de är tanken som räknas.. Att man verkligen tänker ut vad som passar den personen och med dina önskelistor hjälper du till eftersom du känner henne bäst.. Aja du fattar vad jag menar..

2010-06-04 @ 23:00:42
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja fast Malin. Det är min dotter som fyller år och det är till henne "jag" önskar saker. Det går inte jämföra en vuxen kvinnas tamponger med ett barns blöjor!

dessutom så kommer Aimee inte ha en aning om att hon fyller år och får presenter. Hon är för liten för att förstå. OCH dessutom så skriver jag:



"Fortfarande finns det massor saker som inte är dyra eller behöver köpas i specialaffärer eller liknande, som alltid behövs i ett hem med småbarn."

Du kanske missade att jag även nämner saker som majskrokar och fruktpuré? har ju inte ÖNSKAT att folk går och köper blöjor till Aimee när hon fyller ett år, MEN ALLA HAR INTE RÅD att köpa dyra kläder och leksaker - DÄRFÖR ville jag göra klart redan från början att en påse majskrokar eller ett paket våtservetter är minst lika välkommet som en bobbycar. För det spelar ingen roll för oss. Så länge våra nära och kära vill vara med och fira hennes dag i sommar.

2010-06-05 @ 00:45:22
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu