MiniCupcakes

På min Cupcakesblogg och Facebooksida(sök Angelicas Cupcakes, så hittar ni mig där) kan ni kolla på vad jag bakade imorse! Fick lov att gå upp redan halv sju eftersom att då ville Grisen gå upp - vilket inte sker i vårt hem annars! Herremingud vad trött jag var/är ... Men då blev det lite bakning på morgonkvisten.


Sen har Stångåstaden ringt och bokat in oss för kontraktsskrivning! För JA vi fick lägenheten och flyttar in den 1september. SWEET
Nu kan vi slappna av och inte behöva tänka på hur det ska gå med vårt hem. Utan istället fokusera på nya lyan med inredning, tapetering och annat.


Det är uppehåll i vädret och vi hoppas på att det fortsätter så. Ska kolla på Älsklingens fotbollsmatch ikväll och det vill vi inte göra i regn. Speciellt inte nu när vi bakat cupcakes till kvällen ;)
Kommentarer
Postat av: sofia

Hej gumms, vad gör på torsdag? Är lite sugen på dina cupcake! Krama

2010-06-08 @ 21:46:41
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu