På jobbet...

Igår jobbade jag 19-05 och cyklade hem fort för att hinna sova lite innan upp för att baka cupcakes. Kom väl upp vid 11.30 och åt frukost med ena handen och vispade smet med andra ;)
Lämna beställningen, åt middag med mina finfina familj och cyklade fort iväg till jobbet. 16.30 skulle jag börjat. MEN så blev jag sen eftersom att cykeljäveln är paj och kedjan hoppade. Crap.

Nu är det iaf lite kafferast och mellis innan vi kör igång igen. Skönt att det inte är så sent inatt. "Bara" till 01.15. :)

Imorgon ska jag baka mer cupcakes för min kusin tar studenten! Måste vara klar och hinna till hans firande 14.30 och sen ska jag möta upp min kära svärmor 16.30 på stan och lämna Grisen. Börjar ju jobba igen 17.10 och då har inte Jocke hunnit hem från sin tenta....


Jag känner mig lite stressad
Kommentarer
Postat av: svärmor

ta det bara lungt, efter i morgon kommer det ju en ny dag,en vilodag. kram

2010-06-10 @ 21:38:52
Postat av: Angelica

Vila får jag göra på söndag! :) skönt skönt skönt

2010-06-11 @ 13:08:13
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu