Sov du lilla....

gris?
Efter att ha gått upp strax innan åtta imorse, gnällt och busat med pappa fram till tio då hennes morsa behagade att gå upp - för att sen busa och mysa nere i parken i strålande solsken med tant Lundis... ja då är man trött! Speciellt om man dessutom efter parkmys går hem och busar lite till, springer med gåvagn och jagar katt innan lunchen!
Så när vi skulle äta börjar grisens ögon allt mer stängas och huvudet dippa nedåt tillochfrån... det var oundvikligt. John Blund fick äntligen grepp om vår lilla sötnos och nu ligger hon och sover middag i sin säng!

Jocke diskar och jag sitter i soffan och slappar. Blev inringd att jobba inatt så om två timmar är jag på jobbet. money money :) Jobbar hela helgen också. Fast för mig är det ju inte helg, min helg börjar på måndag! haha Hoppas på mer sol då för jag fick mersmak av att sitta på en filt och äta glass kan jag lova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu