TACK!

Det värmer faktiskt lite att få kommentarer, så tack till er. Här har ni era svar :)

Anette - Jag kommer ju jobba ca 100% i sommar medan Jocke är pappaledig. Sen ska vi försöka göra lite mindre familjeutflykter som Kolmården, Smultronstället, åka och bada, vara i sommarstugan hos mina svärföräldrar och eventuellt en tripp till Göteborg.

Linda - Jag vet att jag borde vila lite, men så vill jag passa på att göra saker när man är ledig ;)

Emelie - Jag vill ju gärna satsa allt på företaget, men är lite rädd för att göra det när jag inte har någonting att falla tillbaka på. Är inte heller så sugen på att ta en massa lån när jag inte är säker på att jag har en ordentlig kundkrets, en stabil grund att stå på och en bra lokal att bedriva min verksamhet i. Så jag kommer söka jobb nu under sommaren och hoppas på att det löser sig, och jobba på vid sidan av med min egna firma.

Kanske finns det fler läsare som har frågor om mig, mitt liv eller framtid? Kanske undrar ni någonting om Aimee eller hur vi uppfostrar henne? Fråga på vettja! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu