Bloggtorka

Det har inte bloggats så mycket på ett tag eftersom att min karl har tagit med sig datorn till skolan två dagar irad.... OCH han tar den imorgon också

Hur som helst.
Tisdagen gick åt till att diska, skura köket, laga mat, bädda, vattna blommor, baka etc. Sen kom Anna över för en mysig hemmakväll och seriestarter! TACK!! 
Idag har jag och Aimee myst, varit på babycafé och sen åkte vi ner på stan för fika med tjejerna. Kom hem och mötte upp min karl för att hämta ut ett paket på posten! Kläder från Lager157 hade kommit. Sweet =) Dock så kunde jag inte ha jeanslegginsen från Vila.... någon av mina tjejer som är intresserad? 100:- stl M
Imorgon har vi bara en promenad runt inplanerad, jag och min lilla tös. PappaJocke ska till skolan som vanligt...


det ska börjas itid.... ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, var längesen jag var här inne känner jag. Har inte varit så aktiv i blogg världen känner jag, men ä på bättringsväg :) Hoppas allt är bra med er?

Kram

2010-03-04 @ 10:18:59
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kalastävling..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..bokstavligt talat ;)

2010-03-04 @ 10:49:14
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anna R

Tack själv!!:) Jag kan köpa jeansleggingsen! Vad är det för färg?

2010-03-05 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu