Cupcakes

Idag blev det mysdag på stan med mina älsklingar. Käkade på Stevie's och hämtade ut kostym till min morfar. Dessutom ställde vi upp i en liten undersökning om smör så då fick vi hem varsitt paket att prova på i en vecka och som tack för hjälpen tio stycken trisslotter / 250:- i rikspresentkort per person som tack för hjälpen! haha SWEET!!! Sen fick pappaJocke en vårjacka från H&M - snygga farsan i sommar!

          
(pappa och Aimee tittade i djurboken, jag leker tittut. hahahaaaa)

 
Väl hemma blev det hemlagad pizza och cupcakesbak. Vanilj med mashmallows och en härlig creamchees frosting. Och denna gång gjorde jag hälften rosa så frostingen kommer ut "randig" (dock blir min alltid för rinnig så dom blev inte så fina som jag tänkt - jobbar på att hitta bättre recept) 

 

 


(dåligt ljus i köket = dåliga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu