Det är mycket nu

Det blev sovmorgon till 11 idag igen... undrar hur ungen kan sova så mycket?!?! haha Inte för att jag klagar. Tvärtom. I love it! ♥

Var på babycafé idag som vanligt. Har sjungit, busat, myst och fikat. Och det är så kul att se alla barn i Aimees ålder som alla bara var runt 3månader när vi började gå upp till Mariagården! Alla utvecklas, växer och blir mer och mer som små barn och inte bebisar.
Tror det är väldigt viktigt för dom att träffa andra barn, dels för sin utvecklings skull och dels för att lära sig att de inte alltid kommer vara ensamma med leksaker - Att kunna dela med sig. Snart ska vi väl ta o börja gå på Öppna Förskolan också! Sätta alarm på måndagar alltså ;)












Det är för övrigt mycket nu med inplanerade saker i kalendern. Vissa saker man får prata om och vissa som är lite mer hemliga. Har en grej jag jobbar på hårt varje minut som blir över..... och för varje positiv kommentar och pepp blir jag mer och mer beslutsam över att detta verkligen är vad jag vill göra.

Får se hur mycket bloggande det blir framöver...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu