Fel låt vann??

Alltså... Nu är det ju så här att svenska folket ringde o röstade på Anna. Tydligen ansåg ingen jury detta. Och ändå sitter löjligt många o gnäller på att "fel låt vann".
Då undrar jag - Ringde du och röstade på någon annan? Och inte - gnäll då för fan inte. För om du inte är tillräckligt intresserad av spektaklet att du röstar på din favorit så tycker jag inte du ska gnälla.




Två dagar kvar. Sen är det Ullared... rättare sagt på tisdag!!
Längtar löjligt mycket efter att få åka iväg på en liten utflykt och vara utan barn för en dag. Har inte varit utan lillskiten en hel dag sen hon kom. Och det är många dagar =)
Sen så är det ju ett stort plus att man får fara iväg och shoppa loss lite! hhihihi

Men nu ska vi sova efter en lång dag.
God natt
Kommentarer
Postat av: Anni

Jag röstade på Salem!! Så jag får gnälla :) Fast jag försöker vara tyst...

2010-03-15 @ 08:57:29
Postat av: anette

jag röstade oxå på salem, så fin låt.

Röstade på Timoteij oxå, härliga glada tjejer.

Anna kommer inte att gå långt i oslo..tyvärr.

Hon är duktig men låten var sådär...

2010-03-15 @ 09:32:40
Postat av: Carro

Tyckte det var ett svårt gäng i år. Men jag höll inte på vinnarlåten! Tyvärr kan jag inte komma på inredningspartyt :( ...men en fika i slutet av månaden? Haha det är svårt det där med bröllop. Skulle vilja ha ett gigantiskt mega bröllop till viss del, köra allt till fullo. Men tyvärr skulle jag ångra mig i slutet då. Att jag inte fick mitt lilla gemytliga familjära personliga tillställning :)

Kramar

2010-03-15 @ 17:05:30
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu