Finns det inget mellanting????

DETTA kunde man läsa på aftonbladet.se ...

Jag blir inte förvånad och jag är inte emot det heller. Jag tycker, lika lite som med anorexi,  att det är bra med feta människor. Det handlar inte om att de inte kan bära "snygga modeplagg" i min mening, utan de visar på ett extremt ohälsosamt sätt leva. Det är inget ideal eller något att stäva mot. Inte heller något att uppmuntra.


Vad tycker du?

Borde det inte finnas något mellanting? Någon med en normalt byggt kropp, med hälsosamma former och ett ideal att stäva efter?

Finns det verkligen ingen som man kan ha på framsidan på en tidning, som vi vanliga döda kan se på och känna oss likvärda med.
Visserligen är jag inte en av dom som lider och jämför mig med de på omslag(alla är retuscherade ändå), men det borde ändå finnas någon som inte är underviktig eller fet.   eller?? 




Actress Gabourey Sidibe arrives for the Precious After Party at Murano House on May 15, 2009 in Cannes, France.
För fet för att vara på ett omsla? Ja, det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu