Förskoleplats - CHECK!

Ja idag ringde dom! Tänk så glad jag blev... trodde inte jag skulle bli det. Ville egentligen inte att Aimee skulle börja förns hon var 1,5 år, men när en plats erbjuds till augusti när hon är straxt över ett år så kan jag inte tacka nej.
Speciellt inte när det var vårt första val!!

Kalasglada är vi och det känns skönt att veta att hon har en plats redan till hösten! Och då kanske mina framtidsplaner kan bli förverkligade(säger man så?) lite tidigare. =D


TRILOBITEN here she comes! (eller i augusti då)

Kommentarer
Postat av: farmor

GRATTIS GRATTIS!!

2010-03-18 @ 17:49:05
Postat av: Ulrika

Åh vad kul för er att ni fick platsen:)

(plockade videung på Maxi...hihi)

2010-03-18 @ 20:31:50
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: Bella

Kul att ni fått en plats, speciellt att det var första valet :)



Var har du för framtidsplaner om man får fråga?

2010-03-23 @ 11:15:19
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu