Ibland undrar jag....

varför jag skaffade barn. Speciellt när:
* jag kliver på leksaker överallt.
* ryggen gör ontont efter en heldag med barn på höften.
* jag aldrig får äta i lugn och ro.


Men jag VET med 100% varför jag skaffade barn när:
* du sträcker ut dina armar mot mig.
* du ler.
* du lär dig något nytt och stolt visar upp det gång på gång.
* du snusar in dig tätt vid mig.
* jag ser hur du fått din pappas otroligt vackra ögon.



DU min älskade dotter är det finaste jag har även när du är lite gnällig. ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Väldigt bra skrivet :)

2010-03-07 @ 21:29:56
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu