Kusinvitaminmys


DETTA INLÄGG SKREVS OCH SKULLE HA PUBLICERATS TIDIGARE UNDER DAGEN!


Nu har Aimees morfar varit här. Hur mysigt som helst och det var han som skulle trösta när hon ramlade =) hihi Men hon visade allt hur duktig hon är på sitt kryp och att gå med sin gåstol alldeles själv.
Kan inte fatta hur fort tiden går och hur mycket hon utvecklas varje dag. Blir så stolt över henne! Och så glad nör hon lär sig nya saker. Då vet jag ju att hon mår bra. 


             Aimee sover sött i famnen på sin morfar efter dopet ♥



Snart ska vi bege oss iväg till svägerska Ulrika med familj för en hellördag! Ska bli skönt att bara slappa efter en natt jobb med en person kort....
Men först skja vi beställa hem lite nya foton och käka lunch.

Hoppas ni får en underbar vårlördag!









Idag vill jag även säga stort grattis till mannen i mitt liv. Joakim.....

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!
Älskar dig min Pooper

(vi på valborg09 med en "liten" Aimee i magen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu