"Mamma!"

Idag över Aimee på att säga mamma. Behöver jag säga hur mycket det gör mig lycklig?? ♥
Hon mumlar ju fram ganska mycket nu.
"Dhä Dhä!" = Titta Titta
*Kiss" = Kisse
"Ej Das" = Hej Daisy
"Mamamama" = mamma

Vad som idag triggade att just säga Mamma, var hennes försök till att sträcka sig efter en leksak - men hon vippa och gjorde en kullerbytta... ja, det här med balans är något hon kämpar med hela tiden.
Men nu ligger hon i min famn o sover middag medan jag dricker kaffe. Ja, det känns bra nu. Mycket bra.



Kommentarer
Postat av: anette

Gud så go hon är.

Måste vara en härlig känsla att höra "mamma" för första gången.

Jag grät när min systerson vid 3års ålder sa, jag älskar dig moster (han fattar ju inte vad det betyder men ändå).

kram

2010-03-09 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu