Uppe med tuppen!

Kanske inte... hahaha 08:40 vaknade jag av en gnyendes Aimee. Kom in i hennes rum och då sitter hon i sängen alldeles snorig och trött i ögat. Sötnosen!!!

Nu har vi hunnit med frukost, disk, bäddat säng och plockat lite med leksaker. Nu sover hon i min famn och jag ska äntligen få i mig lite kaffe.
Sen ska vi duscha och bege oss ner på stan för att shoppa lite på Tårtverkstan =)


Ikväll ska jag ju ha ett inredningsparty för några vänner!
Är du intresserad av att komma?  --- Välkommen ---




Vart är Aimee? ;)

 

På golvet bakom pappas ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu