Vårsolen tittar fram

Det ser så härligt ut, men känner inte för att gå ut!! Vad fan!? =(
Som tur är har jag en promenaddate inbokad med Jessica = Jag kommer gå ut i vårsolen!


Igårkväll satt vi o bestämde oss för att skriva varsin lista, jag och Jocke. En lista på vad vi verkligen vill ha gjort i sommar. Ofta gör man ju upp sommarplaner som sen inte blir av... Och eftersom att jag var höggravid första halvan och nyförlöst andra halvan förra sommaren, känner jag extra behov av lite aktiviteter detta års sommar =)


Min lista ser bland annat ut så här:
* minigolf
* glass på smultronstället
* minst en utomhuskonsert i ex RixFM festivalen, Bergslussar
* badutflykt
* Utflykt som har med djur att göra, ex Valla, Kolmården, Skansen
* Minst en marknad
* Tivoli eller cirkus
* Picknick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu