Vårtecken

idag gick vi upp tidigt(sent för PappaJocke som försov sig ett par timmar...) åt frukost och myste med kaffe i soffan.
Sen tog jag och lillskiten bussen ner på stan för att handla lite vi missade igår och tog sen en lunch med tantLundis. Efter lunchen tog vi en underbart härlig och svettig promenad runt ån. Jisses!! Blommor lite överallt, fågelkvitter, solsken och vi tog båda av oss jackorna! DÅ har våren officiellt börjat ;) Och aimee fick dessutom ligga med öppen åkpåse + nerdragen dragkedja på overallen. SÅ varm var det! skönt skönt skönt ♥


Nu dricker jag lite kaffe och kollar på Sex and the City. Lä'ngtar tills i vår då jag och min finfina svägerska Ulrika ska se Film Nummer Två!!! åhååhååå Denna gång kanske vi kan ta ett glas vitt eller två ;) Första filmen såg vi ju också ihop, men då var hon gravid med lille Maxis.













Imorgon vid den här tiden är det nio månader sen jag låg med en nykläckt liten skit uppe på US. Det var också en lördag. Den varmaste på året!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är officiellt vår när gruset är uppsopat ;-)

Trevlig helg på er!

2010-03-26 @ 19:19:09
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: linda

d ser man på. dottern er fyller samma dag som mig, och som du skrev i förra inlägget så är d på midsommardagen. =)

2010-03-27 @ 09:03:11
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag längtar oxå till SATC2!!! Och vi ska absolut ta ett glas vin (eller två) innan:) Härligt!

Hoppas ni har riktigt kul ikväll.Kram

2010-03-27 @ 20:35:54
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu